ویزای اوکراین
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 103
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 580
:: بازدید ماه : 6319
:: بازدید سال : 37759
:: بازدید کلی : 1663659
ویزای اوکراین

ورود به خاک اوکراین برای ایرانیان مستلزم یکی از انواع ویزای اوکراین است که هدف آن تعیین کننده نوع سفر و اقامت است. ویزای اوکراین را می توان به صورت حضوری یا آنلاین درخواست کرد و مراحل را طی کرد. برای آشنایی با انواع ویزای اوکراین از جمله پرطرفدارترین ویزای تحصیلی اوکراین با ما در سایت موسسه مهاجرتی لتونی تا انتهای این قسمت همراه باشید.

 

ویزای اوکراین
اوکراین یکی از کشورهای اروپای شرقی است که سال ها آرزوی پیوستن به پیمان شینگن را در سر می پروراند. این سرزمین با فراز و نشیب ها و طبیعت شگفت انگیز خود هر ساله پذیرای مهاجران و مسافران زیادی است که پس از دریافت ویزای اوکراین وارد خاک آن می شوند.

بسیاری از متقاضیان ویزای اوکراین علاوه بر سفرهای دیدنی و لذت بردن از مناظر تاریخی و طبیعی کشور، به دنبال مجوز اقامت دائم هستند. روش های مهاجرت به اوکراین را در این صفحه از مجله موسسه مهاجرتی لتونی Uni شرح می دهیم.

این سرزمین که در حاصلخیزترین خاک جهان پوشیده شده است، پیشرفت های زیادی در صنایع کشاورزی و غذایی داشته است. بنابراین بسیاری از متقاضیان ویزای اوکراین برای کار یا راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری به اوکراین سفر می کنند.

علاوه بر اوقات فراغت، کار و مهاجرت، تحصیل در اوکراین یکی از راه های مهاجرت به این سرزمین است که به تازگی طرفداران خود را پیدا کرده است. بسیاری از دانشگاه های اوکراین در لیست بهترین دانشگاه های جهان قرار دارند.

برای سفر یا مهاجرت به اوکراین باید یکی از انواع ویزای اوکراین را دریافت کنید.

انواع ویزای اوکراین
همانطور که گفتیم ورود به خاک اوکراین مستلزم اخذ یکی از انواع ویزای اوکراین است. درخواست و درخواست ویزای اوکراین به صورت آنلاین از طریق سایت سفارت انجام می شود اما مدارک و شرایط مورد نیاز باید به صورت حضوری ارائه شود.

لازم به ذکر است سفارت اوکراین در خیابان باهنر تهران و روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 09:00 الی 12:00 جهت ارائه مدارک و از ساعت 11:00 الی 12:00 جهت دریافت مدارک می باشد. لازم به ذکر است سفارت اوکراین در روزهای جمعه، شنبه و تعطیلات تعطیل است.

به طور کلی، ویزای اوکراین برای اقامت موقت اتباع خارجی صادر می شود و سه نوع کلی وجود دارد:

 

ویزای اوکراین نوع B
برای اقامت بسیار کوتاه در اوکراین باید برای مجوز نوع B اقدام کرد.این مجوز که به صورت انفرادی و گروهی صادر می شود به متقاضی اجازه اقامت 5 روزه در اوکراین را می دهد. در واقع برای اموری مانند ترانزیت (ویزای B01)، حمل بار و مسافر (B02)، حمل و نقل خدمه کشتی های خارجی مستقر در بنادر اوکراین (ویزای تحصیلی اوکراین) می توان ویزای نوع B دریافت کرد.



تعداد بازدید از این مطلب: 594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 25 آبان 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید